Kosten ruilen / retourneren
Wij maken onderscheid in het type retouren. Zo is een retour door fouten van ons of gekenmerkt als transportschade niet uw verantwoordelijkheid, maar de onze. Bij deze twee vormen van retour zullen wij dan ook voor de kosten zorg dragen.
Wanneer zij het uw kosten?
De kosten voor het opsturen van een product wat u na het zien van het product wilt ruilen of retourneren zijn ten alle tijden voor uw rekening. Het risico van een retourzending is ten alle tijden voor uw rekening. Het verwerken van een rerour kost u 15% van de waarden van het poroduct dat u retour stuurt.
Voor deze 15% handelen wij de retour fysiek en administratief af voor u. Ook eventuele herverpakkosten vallen hier onder.
Waarom zijn deze kosten voor u?
De kosten zijn voor uw rekening omdat wij niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor een nieuwe of andere zienswijze op uw aankoop.
Bent u een particulier dan bent u conform onze algemene voorwaarde en de Nederlandse wetgeving gerechtigd te retourneren zonder opgave van reden. Een product mag in zo'n geval niet uitgepakt en of gebruikt zijn.
Hieronder vindt u een overzicht van onze veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.